Nog een paar nachtjes slapen...! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemieke Leusink - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen...! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemieke Leusink - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen...!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

29 Oktober 2012 | Nederland, Breda


Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver! Op donderdag 1 november vertrek ik voor ongeveer zeven maanden naar Azië. Het grote avontuur komt nu wel heel erg dichtbij. Inmiddels zijn de belangrijke dingen, zoals visums, vliegtickets, vaccinaties etc, geregeld. De komende dagen moet ik er alleen nog voor zorgen dat alles in mijn backpack past en dan ben ik er helemaal klaar voor!!

Ik word vaak naar mijn precieze plannen gevraagd, dus hier een korte beschrijving van mijn route:
Ik ga in de maand november stage lopen in Surabaya (Indonesië), in het ziekenhuis Airlangga op de afdeling Gynaecologie/Obstetrie. Ik heb al veel verhalen gehoord van vriendinnen die ook zo'n stage hebben gehad in Brazilië en ik hoop dat ik ook heel veel gave dingen mag zien!
Na deze maand stage lopen, vlieg ik naar Jakarta, waar Joëlle (vriendin uit Nijmegen) ook naartoe vliegt vanuit Nederland. Samen gaan we dan door Indonesië en Maleisië backpacken. Wanneer Joëlle in februari terug naar Nederland gaat, blijf ik nog ongeveer twee weekjes in Maleisië. Hierna vlieg ik verder naar Vietnam en ga ik samen met Vera (ook een vriendin uit Nijmegen) backpacken door Vietnam en Cambodja. Daarna wil ik graag nog rondreizen in Laos en Thailand. Begin Juni zal ik dan het vliegtuig terug pakken naar Nederland om vervolgens met frisse moed te beginnen aan mijn coschappen!

Ik heb niet iedereen aan de maillijst toegevoegd, dus als je mijn reisverhalen wilt blijven volgen, kan je dat ergens op mijn pagina aanvinken.

Liefs Annemieke

  • 29 Oktober 2012 - 10:32

    Merel:

    Jeej ik ga de eerste reactie schrijven. Spannend lieverd, je gaat echt zoveel moois tegemoet, kan niet wachten om je verhalen te kunnen lezen. Backpack komt wel goed, trust me!
    Tot straks ;)

  • 29 Oktober 2012 - 10:49

    Caroline:

    He Annemieke heel veel plezier daar. Ik vind het reuze stoer van je dat je dit gaat doen. Ik ga je volgen . XXX

  • 29 Oktober 2012 - 10:50

    Caroline:

    He Annemieke heel veel plezier daar. Ik vind het reuze stoer van je dat je dit gaat doen. Ik ga je volgen . XXX

  • 29 Oktober 2012 - 10:50

    Caroline:

    He Annemieke heel veel plezier daar. Ik vind het reuze stoer van je dat je dit gaat doen. Ik ga je volgen . XXX

  • 29 Oktober 2012 - 10:55

    Annemarie Priem:

    Ik ben zo trots op mijn grote meid dat ze dit avontuur aan durft te gaan! GO FOR IT GIRL!!!

  • 29 Oktober 2012 - 10:59

    Frans Leusink:

    Annemieke,
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, kanjer. Je hebt het verdiend.
    Eerste titel is binnen. De rest volgt ongetwijfeld, maar ga eerst maar eens genieten van een welverdiende vakantie. Maak je geen zorgen, je hebt alles goed voorbereid en geregeld. De rest doe je onderweg wel. Geniet ervan. XXXPapa

  • 29 Oktober 2012 - 11:20

    Monica:

    Lieve Annemieke!

    Goede vlucht donderdag en ga maar lekker genieten daar!
    Het zal vast onvergetelijk worden.

    Ik zal je wel lang moeten missen! :(
    Liefs xxxx

  • 29 Oktober 2012 - 12:42

    Vivian Van Heekeren:

    Heeel veel plezier meid! Zal je missen x

  • 29 Oktober 2012 - 14:36

    Petra:

    Hey heel veel plezier en succes!!! Veel liefs ons en een hele dikke kus van michelle

  • 29 Oktober 2012 - 15:35

    Linda:

    Zeven maanden!!!! Ik ben jaloers!!! Heeel veel plezier daar!
    xx

  • 02 November 2012 - 14:59

    Josephine Latumeten:

    Lieve Annemieke,

    Ik wens je "HAPPY LANDING" in Surabaya ! ! ! Heel veel plezier en succes ! ! !
    (Advies : Voor de preventie "Koop nooit aqua, drinkwater, drankjes of iets dergelijks van de straat, altijd van de Supermarkten")

    Veel liefs & groetjes uit Zeeland,
    Phine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen! Vanaf 1 november begint mijn grote reis in Azië.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 17755

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

01 November 2012 - 30 November -0001

Backpacken in Azië

Landen bezocht: